Dagens

2009-10-15 | 13:23:22 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Dagens tillstånd: Vet inte riktigt, lite småtrött, lite nedstämd, äh, en sån vecka helt enkelt!
Dagens borde: Renbädda!
Dagens planer: Renbädda,dammsuga hela huset, skriva brev till en fin flicka, duscha, hårinpackning,promenad, handla mat med mamma ikväll,titta lite på tv ,rengöra spisen.
Dagens klädsel: Klänning och tights från H&M,men senare ska jag byta till andra kläder.
Dagens irritationsmoment: Hundarna! Fast just nu är de lugna i alla fall. Men hunden äter ju bara gräs hela jävla tiden och spyr upp det. Men hon har inte spytt ännu i alla fall.
Dagens materiella vill ha: En resa till Stockholm eller något annat ställe. Behöver komma bort.
Dagens längtan: Fredag för då ska vi fira mamma, det blir mysigt!
Dagens vackraste: Solen, man borde gå ut och ta en höstpromenad.
Dagens bästa: Klänningen som jag fick hem idag som jag köpt ifrån tradera, den är söt,fast har inte provat den än,hoppas den passar mig! och ett fint brev.
Dagens blogg: Vad svårt. Vet inte riktigt men den här bloggen är alltid mysig att titta i och hon är så himla go, Fina tjejen i England
Dagens roliga: Brev <3.
Dagens textrad: Ingen särskild ännu.
Dagens låt: Har ingen dagens låt ännu.



Min äldsta systers hund var så himla söt när hon bara var ett halvår eller så, men nu är hon stooooor!

Linnsejj

sv; lisa

Tack, jag jobbar på det ^^, och Tack snälla du! Du är så välkommen så :D

Jaa det får du gärna göra c: Vad är du intresserad av?

2009-10-15    13:35:18    http://linnsejj.blogspot.com/
Russian Doll

naaw rodnar tack!

2009-10-15    13:45:36    http://russian-doll-doll.blogspot.com/
anna

kul att du gillade listan. alltid roligt att läsa såna här hos folk :)

2009-10-15    14:00:09    http://addspirit.blogg.se/
Linnsejj

Okej det ska jag kunna fixa c:

Jag gör dom så att du ska kunna sätta dit ett hårspänne eller tunnare diadem. Du kan ju sätta dit en säkerhetsnål eller annat för att fästa på kläder med.

Vi kan komma överens om ett pris. Jag sålde två för en hundring sist c:

2009-10-15    15:12:15    http://linnsejj.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback