POSITIVITET

2009-05-13 | 13:36:28 | Direktlänk | Tankar | 7 Kommentarer
ALLTSÅ ÅHHHHHH

Jag vet inte vad som tagit åt mig just efter jag vaknade. Fyfan så glad jag blev.
Nu blev min själ positiv helt vips oj sådär, hoppas det håller i sig.
Jag fick ett sms igår som jag blev glad utav, men jag gick inte till skolan ändå, men iaf, att de saknar mig kändes fint.

Från och med i morgon ska jag gå till det är över, every day! Jag ska njuta av varje småsak i mitt liv, jag ska börja försöka lite smått!

Bli glad av mer och kämpa  mig igenom in i det sista nu, inte alls länge kvar, sen står jag där i min studentmössa och ler. Ska prata med mina lärare, hur jag ligger till, men inget var ju någon fara, göra dom där proven och så.

Nu är det nya vår tag som gäller och i morgon ska jag vara uppe med tuppen eftersom jag kommer somna tidigt ikväll, då jag är trött idag.

Nej i morgon börjar livet och efter studenten är jag lycklig eller ska bli i alla fall.
Då får jag ju göra PRECIS vad jag vill.
Kan sova bort dagar, ta långa promenader, sitta på fik hela dagarna långa, ja, jag får göra precis vad jag vill!
Resa till paris och umgås med en fin vän. Fast visst blir det mer ansvar med jobb och sånt, det förstår jag ju, men ändå, jag får göra vad jag vill ändå.

Behöver inte ens gå en helvecka heller, då jag kom på att vi är ledig på torsdag och fredag nästa vecka, detta ska jag klara nu, det är jag bannemig säker på. Inte många veckor kvar alls och jag ska kämpa järnet!.

Nej från och med i morgon ska mitt liv vända till nått positivt.
För idag är jag positiv!
ALLT LÖSER SIG !

Susanne

Jag tror på dig!

Och jag önskar jag kunde vara med och se när du tar studenten. <3



Styrke kramar <3

2009-05-13    14:13:43    http://ultrapid.blogg.se/
petra

inte för att dra ner dig igen, men studenten och det är bara en epok av livet och sedan är man halvvuxen. u måste ta mer ansvar, om du ska flytta hemifrån måste du ha pengar och jobb osv. det är lätt att bli naiv och tro sina drömmar (jag gör det också mestadels) men sysslor måste vi alla göra ändå, dra sitt strå till stacken lixom. men paris skulle vara awesome!

2009-05-13    14:35:54   
M

åh vad skönt att höra :'>



sv: oh, ska du ta körkort då? ^_^

2009-05-13    15:42:55    http://chokladstaty.blogg.se/
Jonas

Åh, vad glad jag blir när jag får läsa sånt här!

Jag håller tummen på att du kommer klara att gå dit varje dag hädanefter! <3

2009-05-13    15:49:31    http://www.taza.se
emma

underbart att du snart tar studenten! förstår att du längtar. du kommer säkert må mycket bättre sen lisa (: vad gör du ikväll?

2009-05-13    16:36:01    http://metrobloggen.se/Obscene
Lisa

härligt :)

2009-05-13    18:54:30    http://llisabs.blogg.se/
michelle

sv: ihihi, åh så mysigt. det längtar jag till.

och tack sötnos. :'> hjärteri

2009-05-13    19:34:02    http://chokladstaty.bloggagratis.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback