nya fina gardiner

2009-05-14 | 20:57:38 | Direktlänk | Fina små saker | 3 Kommentarer
I dag har jag fått mina gardiner men mamma måste glömt att beställa pillerburkar, dom var jättefina, men får beställa dom nån annan gång.
Just nu är jag sjukt sugen på kladdkaka, men mamma kommer säga: "är det inte för sent för att göra det", men jag ska ju bara ha den i jättekort så den blir jättekletig och mysig ju. Fast ska göra kladdkaka i morrn istället muuums! Åh, nu lyssnar jag på håkan, eller det har jag gjort hela kvällen. Fniss.



Blommönster är finast!


marie

Värsta somriga!

skulle vilja ha en blommig klänning i sommar, skulle vara fint :)

2009-05-14    21:52:35    http://lillbrun.blogg.se/
You Adore it - by Louise Charlotte



"Glöm dina bekymmer. Imorgon kommer nya" Då gissar jag att du kollar på Andra Avenyn :p



Ville bara säga att jag tycker du har en järre bra blogg!



Hoppas att du haft en bra dag.



KRAM till dig! <3



P.S. kladdkaka låter jätta gott! Det är aldrig för sent för sånt :p



2009-05-14    22:29:43    http://youadoreit.blogg.se/
emma

tack! mina bebisar är himla söta (: när dem är snälla haha. dina gardiner är finfina! jag vill också ha blommiga gardiner! hoppas din kladdkaka blir god en fredag som denna

2009-05-15    10:44:56    http://metrobloggen.se/Obscene


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback