Nils

2009-05-23 | 15:41:43 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Min festivalpolare Stariz, som han kallade sig, starfighter, gick bort i slutet av februari. Jag har försökt att inte tänka på det så mycket. Men han var en jättefin människa.
I går när pappa hämtade mig och vi skulle hämta min cykel som stod på stan.

Ser jag helt plötsligt en kille som ser ut precis som honom. Jag blir rädd och säger till pappa.
" Det där ser ut som stariz"

Han säger, ja, det var lite likt.

Jag håller nästan på att börja grina.  Efteråt i bilen. Det är så läskigt när sånt där händer. När man ser någon som påminner om någon som är död.
Jag har sett massa personer som liknar min mormor och drömt drömmar om henne flera gånger, det är inte roligt alls. Ska jag säga er.

emma

heej lisa (: ja det var ett tag sen vi pratade nu! allt är bra med mig tack (: är trötter efter jobb. hur är det med dig?

2009-05-23    16:58:07    http://metrobloggen.se/Obscene


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback