Lite fredagsego bilder sådär

2009-05-08 | 23:59:55 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Fast jag tänkte ta bort mina ben för jag gillar inte dom och speciellt inte i pyjamasbyxor men äh tänkte jag, det bjuder jag på, jag hade tråkigt så jag lekte lite med kameran. Tog jättemånga bilder men blev inte så många jag blev nöjd med, men några.


Jag satt upp håret och satte fast min fina rosett i håret och pyjamasbyxor är så sköna, var finaste födelsedagspresentjulklappen man kunde få av jonas min käre bäste vän <3.


Rött läppstift är så fint, men jag var inte så noga när jag tog på det ser jag heh.


Finaste halsbandet tog jag på mig med och ibland förstår jag inte vart jag får ifrån att jag är tjock, för det är jag ju inte.


Så fint med rosett och så fult med fula tapeter hah.


Mina ögon är finast, det är något som jag gillar med mig själv.


PUSS PÅ MARIT!


PUSS PÅ DIG. vem du nu är.

Nu har ni fått egobilder på mig så det räcker för ett tag, det var dom här jag blev nöjd med av alla bilder jag tog, tog en hel hög hehe.






Jonas

Du är verkligen inte tjock gumman!

Jag tror jag vet varför man säger så om sig själv, det är därför man har varit smalare, och då när man inte kan ha t.ex. byxorna man köpte för två år sen, då tycker man att man är fet. Jag är likadan. Det är bajsjobbigt men vi får jobba tillsammans på att sluta säga det :D

PUSSS <3

2009-05-09    03:00:55    http://www.taza.se
beabea

sv: Nej, du behöver bara bestämma dig för att ta tag i det. Skolan är sämst. Men det är ju värt i slutänden!



Och du är söt.

2009-05-09    11:48:01    http://peterstormare.blogg.se/
M

vad söt du är :>

2009-05-09    14:47:50    http://chokladstaty.blogg.se/
En magisk purt til en anan värd

Wow, dina ögon är stooora! :)

2009-05-10    18:19:27    http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback