Ge mig fan på.

2009-05-15 | 13:12:04 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Fan alltså. I morse då tog jag mig upp ur sängen!!!!! Klädde på mig, åt frukost och sen när jag skulle till skolan började jag gråta och fick klump i magen. Men jag skulle ju farit ändå!!!!!!!
Åh.
På måndag är det verkligen slut på det här. För jag kommer klara det bara jag vill och det vill jag ju. Vill ju träffa mina klasskamrater igen också. Gäller att vara lika positiv som jag var på onsdagseftermiddagen, men det ska nog gå. Nu ska jag ge mig fan på det här.
Att jag ska klara det, då ska jag klara det.!
Dessutom är det bara måndag,tisdag,onsdag sen helg, asbra ju, sen är det 3 hela veckor till och ifall jag får jobba järnet, så är det bra för då känner jag att jag kämpat och blir mer nöjd när jag tar studenten.
Som sagt nu ska jag ge mig fan på det här!
Har ju arbeten jag måste lämna in också ju.

I dag ska jag tröstäta kladdkaka!
Och hoppas att det går bra för farfar att operera benet idag, han bröt lårbenshalsen i går kväll, han som knappt kan gå ändå, lyckat.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback