Fina saker del 2

2009-05-09 | 16:58:05 | Direktlänk | Fina små saker | 4 Kommentarer


Mina kaffe/te koppar som jag köpte på second hand, var bara tvungen att ha dom. När jag flyttar hemifrån ska jag ha tebjudningar med kakor då får ni allt komma!


Stationsklockan i vårt vardagsrum är fin.


Jag bytte ut disktrasan i köket och då hittade jag den här söta disktrasan.


Min necessär som jag förvarar smink i.


Min katt som jag fick av en kille för många år sedan då jag fyllde år.



Hihi.


En sån här fin tändsticksask har jag som jag var tvungen att köpa förra året, för den var ju med Ernst på.


Min finaste kent box den är värt mycket den.


Sockerskål, kanna man kan ha mjölk eller grädde i och en tekanna eller kaffekanna, som man själv vill ha det, sockerskålen kommer pryda mitt köksbord när jag någon gång får ett eget hem.


Två utav mina fina glas, de också från second hand <3.


Tekoppar eller kaffekopp som du själv vill och en tekanna, som jag fick när jag fyllde år förra året som mest står som en prydnad.


Lilla grodan som jag hittade på ÖOB, som jag bara var tvungen att ta med mig hem.


Fina små saker som vi faktiskt har mannagryn,risgryn och mjöl i.


och tillsist en fin ljuslykta som sitter i hallen.

bitte

nu är du med den finns att beställa hos ellos.

Kalle

den klockan är inte att leka med! COOL! som FAN! ge mig!

2009-05-09    18:30:09    http://elviskalmar.blogg.se/
Umma

Damn så mycket fina saker!

2009-05-09    19:53:36    http://umma.blogg.se/
Thowelina

söt blogg!

2009-05-10    16:31:21    http://thowelina.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback