Drömmar

2009-05-27 | 14:04:31 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Jag drömde världens stördaste drömmar inatt, jag minns inte alla dock, men en var att jag satt inne på internet med pappa, vi skulle luska ut vilken tid balen började, sen så vart det försent och jag låg hemma och grinade, över att jag inte gick dit, sen helt plötsligt, låg jag i en sjukhussäng och var jättesjuk, hade slagit mig och minns att jag sa, jag kommer dö, eller att allting bara snurrade för mig, sen så var det folk som höll mig i handen, som jag vet vilka de är, men inte känner så bra, vad hände sen? Jag var ledsen över att jag inte hade gått på balen. Sen så var studenten en vecka efter, så jag skulle kunna gå på den men, drömmar är för konstiga dom.

I dag fick jag ett himla roligt sms utav offer och jag har gratis sms nu, så wooooooooho, hela sommaren dårå!
I dag tycker jag synd om pappa för han har magsjuka och det kan jag tänka mig inte är trevligt alls, det är inte trevligt alls.

I dag är även en sån där ångest dag, men morgondagen ska jag klara och fredagen, jag ska klara allt.

Jag tror inte ni vet hur jävla overkligt det känns att snart får jag stå där med fina kläder (hel blommig ska jag vara på studenten) men ni får inte se min klänning först då, den är som en bakelse! ÅHHHH! Sen så ska jag ha vita strumpbyxor och min studentmössa såklart.

I går fann jag en väska+ ett fint smycke till balen, måste bara finna en fin vad heter det? Blus+ ett par skor också och i morgon måste jag åka och köpa balbiljetten, wohooooooo!
Nästa vecka färgar jag antagligen håret rött också.

Snart åker jag till ARVIKAFESTIVALEN också, till helgen är det bara en månad kvar, helt jävla underbart känns det, ska umgås med offer, pandan, carro så klart och familjen sanna och robert, sen ska jag träffa massa fina internetpolare (eller vet bara om en än så länge) men kommer träffa fler, det är jag säker på, kommer ju träffa alexander också. Arvika kommer nog bli finast i år tror jag. Så bra musik som ska spela, jag har tagit studenten (kanske ev måste plugga upp något), men det löser sig.

I morgon ska jag vara uppe med tuppen och höra tuppen sjunga för mig. Fniss.
I går vann jag en auktion på tradera också.
Snart föder Susanne barn
Snart kommer Jonas upp.
Tiden går snabbt men liten del utav mig gillar det.

Nu ska jag gå ut och leka med hunden efter jag läst lite bloggar och sen ska jag ta tag i disken som är i köket och städa.
Sen ev skriva det där mejlet.

Malin och Lenita, jag hoppas verkligen vi kan ses i sommar, men jag tror det, det ska nog gå att fixa.
Lenita, jag är så sjukt avis på dig att du är påväg till Siesta nu men jag får åka på arvika snart, så jag har något att se framemot jag med.

Nu blev det en massa blandade tankar i detta inlägg, men äh, jag gillart. Var tvungen att skriva utav mig ordentligt.
Jag fick massa sms inatt också, varav ett var så himla fint, nu ser jag ännu mer framemot det.
I morgon får jag nog mina böcker ifrån adlibris också, fniss.

PUSS

Malin

sommaren kommer bli fin, och det vore verkligen jättemysigt att få träffa dig :)

2009-05-27    17:15:42    http://hallonte.blogg.se/
Linda

jag hittade in till den här bloggen via Bea (http://peterstormare.blogg.se/), vem vet.. kanske råkar vi gå förbi varandra under arvika!;)

2009-05-27    18:58:03    http://waitress.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback