Utmaning

2009-03-12 | 14:47:33 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Nu tar jag en paus i mitt schizofreni arbete och svarar på en utmaning, blev utmanad av Emma.

 1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? Jag hittade ingen bok i detta rum, så fick ta en från ett annat rum men iaf: Och vad var rukammen? Fanns det en värld till bortom den?

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En stol

3. Vad såg du senast på TV? Andra avenyn

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? Jag såg klockan nyss, så jag behöver inte gissa

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Datorns surrande.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Promenerade med hunden

. 7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Dataskärmen.

Det saknas en nr 8.

9. Drömde du något inatt? En himla massa.

10. När skrattade du senast? Minns inte.

 11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Kent affisch, en almenacka, en affish på apor, på träd, på en hund, en tavla på ett landskap, några affischer till och en klocka.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Ja.

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Helt ok. 14.

14. Vilken var den senaste filmen du såg? Haha, jag har redan glömt.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? En resa, flytta utomlands, en massa kläder

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag är blyg när jag träffar nya människor ibland.

17. Tycker du om att dansa? Ja, fast jag kan inte dansa :)

 18. George Bush? Usch.

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Saga och om det blir en kille vet jag inte.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Paris, ja tack!

 22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Ingen aning.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Hallonte,Tyra, Miri,Erika :)

Umma

Säger det igen: Listor är bäst. ;) Tidsfördriv NUMERO UNO.

2009-03-12    18:27:10    http://umma.blogg.se/
Malin

Oh, en utmaning :D och jag är utmanad! Får väl se till att göra den här, för en gångs skull : brukar alltid glömma.



Svar; den svart/grå-randiga klänningen är köpt på Indiska :


och kjolen, som inte är en kjol utan en byxkjol (big big difference!) har min mamma sytt, för typ evigheter sedan. :')



Det finns en hel massa "översättningssidor" :p bara att söka på google ju.

Ähä, börja aldrig rök, okej? Om du inte redan gör det vill säga. Det gör du inte va? kollar på dig med "stränglärareögon" hähä :3

2009-03-12    20:38:35    http://hallonte.blogg.se/
Jack Sparrow

Hmm,den som jag skulle kunna svara på är nummer 8,och svaret är ju enkelt,det saknas nummer 8! Ha det.XOXO.

2009-03-12    21:59:56    http://thepirateway.blogg.se/
miri

hej lisa!

coolt med utmaning, har dock gjort den här alldeles nyss. jag antog din utmaning i förväg, så att säga!

2009-03-15    17:57:42    http://bookofmiri.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback