Trevligt

2009-03-29 | 23:14:22 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Nu ska jag berätta för er om mina trevliga två dagar.
:

Åkte buss.
Kom fram och hittade honom.
Hängde med dem i logen tills de spelade. Det var trevligt.
Såg deras spelning, de var himla bra.
Var kvar där ett tag innan vi promenerade iväg.
Fast det blev taxi.
Kom till Tvilles lägenhet.
Vi satt där och lite folk kom, fast dom var tråkiga, vi var festen höhö.
Sen så bakade Siri kladdkaka, som blev mer som en vanlig kaka, men god var den i alla fall.
Sen la vi oss vid halv sju i morse och innan hade jag suttit och hållit på somna tusen gånger, sen höll jag på att somna i sängen, men sen så blev det lite gos istället.
Sömn till halv 3 idag.

Sen promenerade vi hand i hand till stan, det var trevligt.
Åt en hemskt god räksallad.
Åkte hem.

Nu är jag grinig och tänker en massa. Dricker i alla fall en god kopp te.


TVIVELFRONT.


TVIVELFRONT


TVIVELFRONT


TVIVELFRONT


TVIVELFRONT
'


Siri, en trevlig tjej!


TVILLE



Siri och mitt minne är sämst.

Nu orkar jag inte ladda upp nått mer.

PUSS


marie

Den helgen låter inte helt fel :)

2009-03-30    11:10:07    http://lillbrun.blogg.se/
Sassy

Det låter som en jättekul kväll, förutom att vissa var tråkiga...



Äh, mina päron äter tidig middag...



kram

2009-03-30    11:33:14    http://eurotrash.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback