Tisdag

2009-03-17 | 11:32:59 | Direktlänk | Dagens outfit | 5 Kommentarer
Igår peppade jag upp mig, så idag klev jag upp i tid och tog mig till skolan för att ha självkänsla och inlärning, sen kom jag hem på min långa hål+ lunchrast. Ska snart tillbaka för att ha de 2 sista lektionerna. Sen har jag klarat denna dag iaf!

Det är sol ute och det gör en på bättre humör, lite kallt så man får behålla mössan på! :). I dag har vart en effektiv dag, eller effektiv jag vet inte. Men ni ska få reda på vad jag donat med idag:

- Klivit upp ur sängen, gjort i ordning mig, dragit till skolan
- Haft självkänsla och inlärning, fick reda på mitt betyg eller halvtidsomdöme, det lät fint det.
- Kommit hem, legat och slappat i sängen, lagat havregrynsgröt och ätit med spisbrödmackor
-Gått ut med hunden
-Softat ett tag till
-Åkt bil och postat ett paket, kom till skolan, hade ingen teater, hade engelska lektion.
-Kramats med Carro,pratat med Carro, det var fint, men blir finast på fredag.
- Tagit bussen hem och mött en otrevlig busschaufför, såna gillar vi inte. Tänkte gå hem men min mage gjorde så ont av hunger så jag gjorde inte det.
- Tittat i tidningar och ätit våfflor.
- Diskat, plockat i diskmaskin, gått runt och små städat.
-Fotat lite.
- Åkt och hämtat Elin, sedan åkte vi till hundkursen hon är på, sen åkte jag och mamma därifrån för att gå på willys och rusta, där jag fyndade lite.
- Kommit hem och bara tagit det lugnt, snart dags att rasta hunden.



Först hade jag min mysiga kofta på mig, mina cheap monday och en fin t-shirt på mig..


Men eftersom det var så varmt så bytte jag till en annan trevlig långärm, den är finare på baksidan, det finns i nått inlägg nånstans.


För jag har hittat fina teburkar i förrådet och 2 av dom är köpta på ikea, dom prickiga, och den med en gran på är från någon annanstans.


Nu har jag sett på Mia och klara, det är så bäst! Såg sista avsnittet och ett avsnitt som jag hade missat, himla bäst är det! Ätit choklad ur min mintchokladrulle med, det är nog mitt nya favoritgodis tror jag! Snart är det dags att hoppa ned i sängen, fast tänker vänta tills pappa kommer hem, om sisådär en timme, så man hinner prata med honom lite och fika kvällsfika innan man studsar i säng. I dag var jag även en runda på second hand och jag fann faktiskt något, fast köpte inget, såg tre fina glas med blommor på och en fin,fin kort t-shirt som en bolero ungefär med blommor på, konstigt nog kan man sitta och tänka på klädesplagg som man vill ha sådär ibland, funderar på om jag ska köpa den eller inte, tåls att tänka på :). Hoppas den finns kvar i morgon bara, ifall jag passar i den och så. Blommigt på kläder är något som är tjusigt! Men ska sluta svamla nu. Puss

isabella

vädret är så himla fint idag! får leendet på läpparna att bre ut sig.

2009-03-17    12:05:21    http://bellafraise.blogspot.com
LOVISA

"Glöm dina bekymmer.I morgon kommer nya."



Helt rätt egentligen.

2009-03-17    13:22:27    http://tidtid.blogg.se/
Sassy

Solen kan göra underverk!



kram

2009-03-17    18:54:08    http://eurotrash.blogg.se/
Mikaela

Hej hur är det med dig?

2009-03-17    20:14:58    http://experienceno1.blogspot.com/
Erika

Vad bra att du har klarat den här dagen, det har jag med. Humöret är bättre idag.

Att ta det dag för dag så går det lite bättre. Snart är det helg igen =)

2009-03-17    21:57:51    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback