Söndag

2009-03-15 | 22:36:14 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Aj,aj,aj. Så är söndagar. Så är många dagar. Dagen har tillbringats med sömn, promenad med pappa i solen och med hunden såklart,pluggat lite, sett på tv, umgåtts med syster och hennes pöjk, diskat hos syster, promenerat med syster till Robert, hoppats på mia och klara som inte var idag. Ätit äppelmuffins och godis. Nu fryser jag en massa och tänker en massa. Usch. Vill inte,vill inte, men jag måste. Ska nog hoppa ned i sängen snart och hoppas på lite sömn. Pussar.

circus em

lax är det bästa som finns, hihi.

2009-03-16    06:48:24    http://obstinate.blogg.se/
Sassy

Jag såg Mia och Klara på webben idag, det sista avsnittet! Kolla på det där så slipper du vänta en vecka:)



kram

2009-03-16    11:27:55    http://eurotrash.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

Det här kanske inte passar till inlägget men tänkte bara skriva det; Du passar väldigt bra i din piercing i näsan! Få människor klarar av att bära upp en sådan piercing men du lyckas, det ser så jäkla coolt ut på dig!! Kram

2009-03-16    20:19:34    http://emmasays.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback