Skönhetsprodukter

2009-03-11 | 21:35:24 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer

Då mitt humör är som en berg och dalbana och jag är tröttast jämt och depp med, så tänkte jag göra en utmaning jag hittade i Erikas blogg.

Parfym: Hallon ifrån Yves rocher, inget speciellt märke
Ansiktsrengöring: Willys oliv rengöringsmousse
Ansiktsvatten: använder inget sådant.
Ansiktscreme: Willys oliv dag och natt creme
Ögoncreme:sånt använder jag inte heller.
Ansiktspeeling: Använder sällan ansiktsmask för sällan.

 

Primer:  inget sånt heller.
Concealer: Inget sådant heller
Foundation :Använde förr men inte nu längre, har slängt bort den jag hade.
Rouge: Har ett från make up store och ett jag fick  från veckorevyn.
Puder:  Ett som jag också fick ifrån veckoreyn.
Mascara:Också en som jag fått ifrån nånting tror jag.
Eyeliner: H&M s egna.
Ögonskugga: Har en massa olika, nån från yves rocher, H&Ms egna märke, isadora
Läppstift: Max factor, som jag köpte billigt en gång på tradera. 
Läppglans: Använder typ aldrig heller, men apotekets oliv läppbalsam eller försvarets hudsalva är mitt läppglans ;P, fast just nu använder jag ett från yves rocher.

 

Handkräm: Apotekets oliv handcreme.
Deo: Apotekets oliv deo
Schampoo och balsam: Använder en massa olika, just nu är det nån nivea schampo och balsam, men jag brukar inte vara så noga på det där med schampon och balsam.


Duschcreme/peeling: Just nu är det bodyshops hallon duschcreme jag använder.
Hårprodukter: använder inte ofta alls, men loreals hårspray är det just nu, ibland klippoteket med och värmeskydd från loreal tror jag också det är till innan man använder plattången.



Umma

Ett hjärta lät inte fel det heller. Har inte använt mitt hus än men ska göra imorgon. :)



Jupp Stig Larsson it was. MYCKET BEHAGLIG upplevelse. Jävligt bra film. Sett?

2009-03-11    22:51:58    http://umma.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

Har också h&ms egna eyeliner - den är helt ok.

2009-03-12    09:15:08    http://emmasays.blogg.se/
Susanne

Ja, jag är jättenöjd med presenterna. Te får man aldrig nog av, och inte fina koppar heller. ^^ Och godis asken var jättesöt.

2009-03-12    10:21:16    http://ultrapid.blogg.se/
Else

inget smink och att kunna gnugga sig i ögonen är bäst. <3

2009-03-12    10:57:45    http://finkultur.blogg.se/
petra

haha. min mamma är ganska glömsk i bollen <3

2009-03-12    15:33:06   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback