SKIT

2009-03-18 | 12:28:30 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Det är här en dålig vecka. Det är det. Jag är bara deppig och jävlig. I morgon har jag redovisning, så då måste jag till skolan! Fast dit måste jag jämt.  Fast det är iaf i grupp så inte lika farligt.
Ska promenera ut med hunden och sen göra min svenskauppgift så slipper jag göra den  i helgen, iaf börja.
Det är iaf sol ute. Ska nog sitta ute i solen ett tag också med en kopp te i handen.


När mamma kom hem idag så hade hon köpt denna t-shirt åt mig på H&M, då blev jag glad! För den har jag velat ha ett tag. Den är fin och överraskningar är fint!

I dag har jag gjort endel faktiskt och det känns bra.

Puss.

Erika

Hoppas att deppigheten försvinner.



Den där tishan har jag sett, jättefin är den =)

2009-03-18    20:20:11    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback