Min fina syster+shopping

2009-03-03 | 21:48:59 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Hon är allt bra fin hon.

 

Dagens shopping och så klart gillar jag rea, det är ju det bästa, gick in på vila där jag fann denna fina t-shirt och ett par blommiga tights, dom är finare än på bilden, min kamera ville inte riktigt samarbeta med mig idag heh, kommer en bättre bild på dom senare!

I går gjorde jag ett till collage och ska göra fler, för nu har jag en tidning med massa fina bilder i, det är nämligen H&Ms gratis tidning, med massa fina människor i. I dag skrev jag ut bilden på hur jag ska klippa mig hos en vän, så nu blir det väl klippning någon dag denna vecka tror jag! Förändring vill jag ha.

Nu ska jag skicka iväg ett mejl, sen ska jag dricka en kopp björnbärste som jag fick i brevet av finaste Lenita idag,  Jo, jag köpte ansiktsmask idag också, choooklad, ska göra den någon dag och ska lägga upp lite saker jag säljer snart igen :).

Pussar.


kajsa

Väldigt fin syster!

2009-03-04    18:19:06    http://aenigma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback