Måndag

2009-03-02 | 14:15:26 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer

Första lediga dagen på sportlovet, det snöar ute och blåser. Jag har börjat dagen med en  halvmils promenad med hunden Det var kallt. Ska se klart en fin film idag, som jag sett en gång förut, som jag ska tipsa om sedan. Ska renbädda sängen, ta det lugnt och så,pyssla lite kanske. Äta broccoligratäng med potatis till middag. 

Hoppas ni har en fin måndag.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback