Lördag och allt möjligt i ett och samma inlägg.

2009-03-08 | 00:03:59 | Direktlänk | | 9 Kommentarer

I dag klev jag upp tidigaste på hela veckan, klockan åtta, helt fucking otroligt! Sov bara 4 timmar inatt och fattar inte hur jag kan hålla mig vaken fortfarande. Vill ju liksom inte gå och lägga mig känns ju så tråkigt. Ikea var trevlarns och så , hittade en hel del, det dyraste var den vackraste klänningen för 300 spänn och nu har jag spenderat upp mitt studiebidrag på en massa grejjer, herregud, helt fattig o trevlig är jag nu, men det är det värt! Har ju fått sålt tre plagg, så när jag får pengarna , så blir det ju en liten slant. Glöm inte att kolla in det jag säljer som ligger under säljes kategorin! 

Nu tänkte jag bildblogga lite, bara om min dag, för jag är för trött för att skriva en himla massa och alltid kul med bilder!

Min syster tyckte jag skulle he på pappa min röda basker när han körde bil, och han ställer ju upp på allt så. Fast han ville att jag skulle ta av honom den rätt snabbt.

Sen blev det basker på franskt sätt, men ungefär sådär ska man ha den, men fattar inte hur den ska hålla fast sig på huvudet, jag nöjer mig med att ha basker på icke franskt vis :).

MAT! Dom gav mig sådär mycket potatisgryta med grönsaker tjoffs, dom tyckte nog jag såg hungrig ut, jag orkade inte allt, som nog kanske är förståeligt och lax med nån god sås till.  Till efterätt blev det en chokladmousse kaka, den var sjukt cepe god, fast laxen var massa god med och äppeldrickan. 

Jag tog en dagens outfit inne på gina tricot, medans syster och carro prövade kläder.

Leggins: Bik Bok, Kofta: Lindex, T-shirt:Monki, Tygskor:H&M ,Sjal:Indiska och väska: Röda korset.

Monki har hål i deras provhytter, det gillar inte jag, Carro spexade till det lite.

'

Dagens shopping! : I från Lagerhaus: banan doft ljus, brickan med cupcakes på, två små godisar, hjärtesolglasögon dom kommer jag nog glida runt med hela sommaren! 

Ikea: Burkarna och doftljusen, skålen är bara där för jag hedde doftljusen i dem.

Rocks: En billig singel med Those dancing days

Six: Ett fint halsband som också var på rea

Jag hade tur för tablettasken,doftljuset,halsbandet och singeln var på rea, asnajs ju.

Det här var den enda blommiga klänningen dom hade på Monki i Birsta city, men jag blev helt såld, så jag köpte den, den är blommig och färgglad, megaskön, den är mig helt enkelt. Denna kommer bli något som jag kommer använda en himla massa i sommar och i vår!.  Jag prövade en tröja som jag ville ha också, men den var jättestor och konstig, eller jag hade ju bara råd att köpa denna klänningen eller den tröjan, så klart blev det denna bakelse då!.

Åh jag är så sjukt nöjd och haha, min hårfärg ser olika ut på varje bild jag tar, men min hårfärg är den första bilden på mig i detta inlägg, och mitt hår är i en massa olika nyanser just nu. 

Jag ville köpa dom där fina tygskorna men dom fanns ju inte heller på det lilla monki som finns i Sundsvall. Dom lär säkert finnas på något större Monki.

Pappa köpte på ikea, så jäääävla goda!

I dag orkade jag inte göra fina blogginlägg, med olika saker i och samlade allt i ett istället. Nyss drack jag hallonte och det är nog ett utav mina favoritteer tror jag, jag har sjukt mycket te insåg jag idag och just nu är jag sjukt trött. Så borde hoppa i säng men vill inte. Sista dagen jag kan vara uppe länge ju! 

Dessutom rekommenderar jag veggie pizza slice från ikea som vi köpte hem, de är såååå jävla goda och deras naturchips, muuums! 

Puss på er. Hoppas ni haft en lika fin dag som jag!


beabea

Är inte du veg?

2009-03-08    00:21:39    http://peterstormare.blogg.se/
marie

Aaaah vilka snygga solglasögon! ! snyggare än mina hjärtformade :O

2009-03-08    01:13:59    http://lillbrun.blogg.se/
Leonora - The Crazy one

Godnatt!

Kram :)

2009-03-08    02:22:53    http://magiskaminnen.blogg.se/
Anna

fin outfit!

2009-03-08    09:22:32    http://aannnnaaaa.blogg.se/
Sassy

Haha, den där klänningen funderade jag på att köpa i fredags, vi måste vara klädtvillingar ja!



Den där H&M-klänningen är jättestor på mig med! JAg brukar ha 36 och såna klänningar brukar alltid sitta åt runt brösten, men den här är så stor överallt! Det måste vara nåt fel med storlekarna.



kram

2009-03-08    12:57:59    http://eurotrash.blogg.se/
Erika - Morgondimma

Vilken bra dag =)

Jag gillar inte heller hålen i monkis provhytter. Klänningen du köpte där är jättefin!



Åh Toy! Nostalgi =D

2009-03-08    18:42:41    http://morgondimma.blogg.se/
Sassy

Ja, den är himla skön att ha på sig!



Vad söt han var i baskern!

2009-03-09    11:25:18    http://eurotrash.blogg.se/
carro

vi hade det fin fint babe <3<3

2009-03-10    15:36:10   
Emma says style, love & rock and roll.

Jag vill också åka till IKEA och gå på Monki!!

2009-03-10    17:41:25    http://emmasays.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback