Fint

2009-03-17 | 22:22:30 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Det är sånt här jag blir glad utav och en massa mer. Fina ord. Hej Lisa! Kanske är dags att jag ger mig till känna nu, jag har läst din blogg ganska länge men jag har aldrig kommenterat förut. Jag tycker att du skriver väldigt bra och jag håller med, ett hej kan definitivt göra ens dag! :). Fina kommentarer blir man alltid glad utav!

Kalle

bästa kommentarena kan man leva en hel dag på! o gå runt å le! härligt med vänlighet! mer sånt på jorden!

2009-03-18    00:22:16    http://elviskalmar.blogg.se/
Malin

Du verkar vara en så himla kramgo människa, vet du det? Jag skulle mer än gärna krypa upp i din famn och stanna där tills allt blir bra & tills du mår bra. Du är värd att må så mycket bättre, vet du det? Du är så snäll & fin & ja.. tack för att du finns, vännen <3

2009-03-18    11:34:48    http://hallonte.blogg.se/
circus em

jag jobbar som en jättejobbig telefonförsäljare. men det är världens roligaste jobb hur som helst! och jag ska på provfilmning för en reklamfilm - systembolaget. hoppas det går vägen.



kärlek

2009-03-18    11:37:45    http://obstinate.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback