En fin låt! :*

2009-03-30 | 21:23:37 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Som jag lyssnar på nu och kommer lyssna på flera gånger.


Johnny var Evas hjärtas låga
han var solen när det dagas
han var parken när det våras
Och vi satt på gräset som växte i takt med himlen
bängen drog förbi sen
bängen trålade
Johnny du och jag borde starta upp ett band
låta det explodera i skyn
det är svårt att inte gråta
när jag tänker på oss två nu
För du var solskenet och jag var ensam

Johnny med amfetaminet
satte mig i baksätet
du tog mig på en tur
radion var på
kan du digga, det är locomotion
för mycket revolution
Johnny jag gillar dig
du har ett svart moln över dig
Och vi red på Malmö city måndag morgon
femton bilar, femton rastlösa truckchaufförer
freaking doktorer tju'fem konstaplar i gathörnen
Och du var solskenet
Johnny jag var ensam
du var solskenet
Johnny jag var ensam

När jag höll på att drunkna
tänkte jag på dig
Du sa att du ville dö
du grät bakom dörren
Och jag låg under sängen
jag hörde dig
Eva jag behöver dig mer än vad jag vil ha dig
och jag vill ha dig för gamla tider skull
du betyder inte allt
men det blåste aldrig kallt
du var solskenet, jag var ensam
(du var alldeles runt hörnet i kvarteret)

Och du var alldeles runt hörnet i kvarteret


Madeleine

haha åh. den har jag lyssnat på massor idag!

2009-04-01    21:36:03    http://sisterdisco.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback