-

2009-03-15 | 01:49:12 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Jag snodde denna fråggrejj eller vad det nu är, ifrån hallonte, för sånt är kul ibland.

1. Jag har insett att min senaste kyss var trevlig, fast det var konstigt. Jag minns inte hur det gick till, haha.

2. Jag lyssnar på ingenting just nu, datorns surrande.

3.Jag pratar med finaste markus och fina johan.

4.  Jag tycker om te, att baka och en himla massa annat.

5. Jag har ingen bästa vän.

6. Min första riktiga kyss var slibbig på busstationen i Örebro.

7. Jag avskyr när jag går hem på nätterna och får ångest och grinar, så därför gör jag inte det.

8. Kärleken är komplicerad.

9. Jag gillar att kramas.

10. Jag kommer alltid minnas det som hände när jag var tio ute på lunchrasten.

11. Jag är hemligt förälskad i en skådespelare. Det får vara en låtsasrelation. Men hon är gud så vacker.

12. Sist jag grät var igår morse.

13.När jag vaknar på morgonen så är jag inte så glad oftast.

14.Innan jag går och lägger mig så borstar jag tänderna.

15. Just nu tänker jag på internetpöjken.

16.  Idag har jag bakat.

17. Ikväll har jag umgåtts med min syster och hennes pajk.

18.I morgon blir det söndagsångest, men jag gör det bästa utav det, ska jag göra.

19. Jag vill bli full


Malin

Svar; haha, härma mig hur mycket du vill du : Bara kul ju! :D och kul att läsa ju.

Du, kom hit så SUPER vi :D haha.



och haha, du menar väl ändå Caroline af Ugglas? Hon är charmig :

2009-03-15    15:01:38    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback