-

2009-03-08 | 15:55:11 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer

Fruset. Seghet, tankar. Ska inte göra något glatt idag, heller, det är en sån dag idag, fast jag borde göra något lite glatt iaf. Fast det har jag inte gjort. I morgon är det skola igen och jag vill verkligen inte, nej. Ge mig lite ledighet till. Hej ångest. Denna dag har bestått av att slappa,druckit björnbärste,ätit upp dom sista morotsrutorna, vart ute med hunden ätit mackor,lasagne och fruktsallad med glass till. Vart kramsugen och på allmänt konstigt humör.

Dagens ilandsproblem:Elins hund rev mig i ansiktet med sin tass, så nu har jag ett rött stort streck där, fast kommer ju försvinna.

Jag känner mig bara melankolisk och vill gå och lägga mig, men kommer ändå inte kunna somna, orkar inte prata med någon heller, eller orkar gör jag väl, men ibland känns det som andras liv alltid är så fina, medans ens eget jämt inte är så fint.

UHHHH! kvällen kan inte bli sämre, brände mig som fan alldeles nyss på benet när jag spillde te överallt. Nej, snart är det fan dags för sängen!

Puss.


Umma

Jag är dödsseg i kolan idag - Kanske för att det är söndag? Låtsas det iallafall.

2009-03-08    16:53:12    http://umma.blogg.se/
Anna

efter regn kommer solksen ;)

2009-03-08    20:31:41    http://aannnnaaaa.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback