Cravings och traderabudaren

2009-06-09 | 22:49:07 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
När jag har mens blir jag sugen på aaaaaaaaaaaaaaaallt! Seriöst vräker bara i mig mat,idag var jag sugen på chips men köpte ost riskakor och naturgodis istället, har typ ätit femhundra riskakor idag, eller ok, inte femhundra och jag har budat på en massa saker på tradera, tradera är inte så hälosamt ;P, haha, men det är ju bara billiga saker i alla fall. Nyss fann jag värsta fina regnjackan, typ lite retroaktig, har budat på den nu och hoppas jag vinner, den går ut i morgon! Behöver ju en regnjacka så. Nu har jag färg i håret och hoppas det blir rött, det ser mer rosa ut, jag ska ju ha knallrött, återstår att se när jag har sköljt ur, ska nog äta ännu mer snart när pappa kommer hem blir det mackor, sen skölja ur färgen och hoppa ned i sängen!

rudi

hittar dem lite varstans. fotografer jag läst om. osv. snurrar runt mest. kanske kommer febern om man önskar riktigt mycket.

2009-06-09    23:06:43    http://bahnhofzoo.blogg.se/
emma

najs (: vad gör du denna veckan söta lisa?

2009-06-09    23:40:52    http://metrobloggen.se/Obscene


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback