Arvika tema del 3

2009-06-03 | 14:58:20 | Direktlänk | Glädje | 1 Kommentarer
I dag tänkte jag visa er onsdag på arvika, dagen innan alla band börjar spela! Tänkte visa er både 07 och 08. :*



Jag är sjukt hungrig när vi är påväg intill staden för att äta.



Vi äter och vi fick äckelpizzor som var fullt med äcklig ost på :(.



Jag fixar i ordning håret.



HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA.



SNYGG BRUD




Ett kärlekspar.

också lite bilder från 2008 onsdag:



Det är varmt och jag gör en himla ful min.



BRÖDERNA



Nudelmiddag.



BRÄNNA



SPEX



ALKOHOL



Blåsa bubblor



Fina Amanda.



Söta pandiz



FYLLO



Fylloooon




Offerpoffer

I morgon får ni del fyra :*.


M

åhå, så mysigt.

jag SKA skriva brevet idag, lovar. uuhuhu. för det är väldigt trevligt att få brev tillbaka :*

kram och hjärteri

2009-06-04    12:09:53    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback