Onsdag=Bra dag

2009-12-30 | 19:53:57 | Direktlänk | Fika | 0 Kommentarer
Idag tog jag en fika med min återfunna vän Emilia och vi satt och pratade nonstop i 2 timmar och det var mycket trevligt och gott med fika på trevliga Lundbergs också, det var ju fullt på Reuterdahls men Lundbergs är ju alltid trevligt med! Sen fick jag en överraskning, min syster kom intill stan med den stora busiga hunden och jag skulle ta bussen hem med hunden och det gick superbra! Ally var jättesöt och snäll. Nu kärlekspratar jag med min love och på fredag så är det bara 16 eller ja 15 dar tills vi ses <3. Jag är glad i dag helt enkelt. 12 timmars sömn var vad som behövdes för att återställa min deppiga kropp.

+ att pappa sa till mig att jag skulle komma till deras sovrum så tog han fram tre julklappar i efterskott som inte hade kommit på julafton, så jag fick Bonnie And Clyde <3, en annan dvd och en Noah And The Whale skiva, fettnajs!

Snart ska jag dock gå ut i kylan och rasta voffvoff.

Det var dock något som hände i måndagsnatt som jag bara vill glömma och som jag ska glömma.  Det finns idioter. Den enda jag vill ha är Levi och det ska han få veta om när vi träffas!  Men misstag är misstag och min Göteborgsvistelse kommer bli bäst.  PS: i morgon på nyårsafton om jag tar mig till Robert på hemmafest så är det bara fina människor där och inga äckliga främlingar.

Jag kan ju säga såhär att den där killen var världens vidrigaste människa och jag kommer aldrig göra om det. Det är bara Levi som får röra mig. Han är den enda som är värd att få ta på min kropp som jag inte tycker om så hemskt mycket. Han är finast i hela världen. Det finns ingen annan som är så gullig emot mig. Levi och jag är mums mums. Eller han är mumsmums gånger tusen mmm åhh, nyckelben+bringhår+ snyggt ansikte+ underbar insida <3<3.





Mums mums rätt ner i magen. Sen åt jag supergod middag idag också!


Puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback