Lördag

2009-12-26 | 23:09:59 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
Idag har jag haft en fin lördag, eller de flesta dagarna är fina nuförtiden faktiskt :). När jag inte har onda tankar i mig så är allt fint. Sov ganska länge idag eller till ett eftersom jag somnade sent inatt. Kunde inte somna. Så som det är ibland. Klev upp och gjorde klart jonas julklapp och sedan var jag inne i stan med pappa, handlade lite grejer på apoteket som försvarets hudsalva, mycket viktigt när mina läppar är torra och hemska hela tiden. Torrsprickor är inte så mysigt och sen ikväll har jag äntligen träffat Jonas, vi hade inte setts sen i somras, så det var ett tag sedan, han blev glad för julklappen och jag fick värsta smarriga julklappar utav honom, första säsongen the L word och en mumsig bok på samma tema. Har jag sagt att jag är bi? :) Jag älskar the L word, mmm, det är så smaskigt! :)

Ikväll kan jag inte vara uppe allt för länge för ska hem till farmor och farfar imorgon och sen ska jag träffa Carro senare på dagen. Det blir nog en fin söndag det :*. Har nyss pratat med fina pojken i telefon också, finare kan det inte bli. Lyssnar på Lasse Lindh och ska nog gå och göra några mackor snart, läsa lite fina bloggar och sådär.

Livet vet ni, jag gillar livet och förälskelsen i denna fina pojke.

Puss

Kalle

"jag gillar livet" är väl det bästa man KAN skriva?

så---lev på!

najs!



o du skriver så snälla kommisar!

lycka till med killen!

2009-12-27    00:02:58    http://www.vibbkalmar.se/bloggar/kalle-nilsson
Through the light

sicken fin blogg.

så originell och vacker.

2009-12-27    00:06:32    http://throughthelight.blogg.se/
Felicia

Den är så bra, den boken! Jag har bara läst den(Fågeln) av Murakami, men jag har hört att de andra ska vara bra med!



Och vad härligt att livet käns bra!

2009-12-27    00:35:28    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Rebecka

Sv: Tack!

Det finns lite olika sätt, men gå in på sidan och kolla runt vetja!

2009-12-27    00:37:58    http://stormsvala.blogspot.com
Through the light

jag gillar originella ting.

de känner mer levande, mer äkta.

2009-12-27    01:18:29    http://throughthelight.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback