Jag vill inte suddas ut för kärlekens skull. Jag är förälskad i dig och du i mig. Kan det bli finare? <3

2009-12-19 | 16:38:22 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer


Idag är jag mysigt klädd, men har tagit på mig en ännu mysigare tröja nu. Väskan köpte jag förresten igår på Röda korset endast för 25 kr :), vilket fint fynd! Har vart på stan med pappa och det var fullsmockat med folk. Hehe. Så här i juletider. Men jag fick lite nya strumpbyxor och trosor, pappa var riktigt snäll med mig idag, nä han är alltid snäll och go. Jag älskar min pappa. Han är den bästa man kan ha faktiskt! :)
Snart ska vi tillaga tacos och ikväll blir bara en myskväll framför tv:n men jag gillar såna kvällar med. Fast skulle hellre spendera min lördagskväll med förälskelsepojken ihh. Men jag får längta. Men jag får väl smsa med honom ikväll istället, så är han med mig ändå :*

Puss.





Devinia Euvel

Så typiskt att jag skulle bli sjuk nu när jag är här i Ö-vik. Hoppas jag hinner friskna till tills på tisdag så jag får träffa dig! <3 Så kanske vi får festa tillsammans nästa gång vi åker upp. ^^

2009-12-19    19:27:40    http://ultrapid.blogg.se/
Maria [Fotoblogg]

Vilken härlig blogg design du har ;)

2009-12-20    00:01:45    http://mariaholgersson.blogg.se/
Hannan

åh. fint!

2009-12-21    10:37:34    http://musikpolis.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback