Tisdag

2009-08-18 | 19:57:32 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer



(Jag vet att jag ser uppstoppad ut, men i den där ser man tjock ut i, men skitsamma för jag är ju inte tjock egentligen så.)


håhåjaja, vilken fin dag jag haft idag, det behövde jag efter gårdagens depp dag. Vaknade tidigt, slöade ett tag, sedan så när jag hämtade posten, så var det en himla massa post till mig,då blev jag himla glad!. Fick ett brev av Malin, ett brev av tyra, som var så himla puttinuttigt. Sedan fick jag en himla fin flanellskjorta som kommer användas mycket och en duschkräm som doftar körsbär, mm, tradera i mitt hjärta. Sedan gjorde jag i ordning mig, åkte intill stan och gick i staden med min syster, prövade en jättefin klänning, som en bakelse, den får jag köpa nästa vecka eller så, hittade en fin höstjacka som jag också får köpa senare. Sedan promenerade vi hem till Robert där vi åt middag. Så en fin,fin dag har jag haft. Svarat på båda breven har jag också gjort. I dag vann jag en tradera auktion också, hoppas,hoppas jag kan ha byxorna annars blir jag sur, men då är det bara att sälja dem vidare.  Tyvärr. Så jag hoppas på det bästa. De såg ju rätt stora ut i alla fall. Om en timme eller en halvtimme ska jag rasta min mysiga hund. Sen ska jag nog se en film eller så. En till fin sak med idag, jag fick svar på min brevväns annons, finns en sida man kan lägga upp en annons och få brevvänner, men nu har jag tre mejlvänner istället, en sen förut och två nya, för jag har svarat på folks annonser också. Hihi. En fin dag helt enkelt!

PUSS

Fanny

tycker du ser fin ut

2009-08-18    21:48:08    http://magicmirror.blogg.se/
Erika

Kul med mycket post. Det hade jag också när jag kom hem men det var mest räkningar, hehe!



Jag tror att jag såg din syrra på cubus. Du kanske också var där då? Men jag såg dig inte i så fall.

2009-08-18    22:13:46    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback