VÅRLÄNGTAN

2009-04-07 | 21:48:57 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Men snart kommer nog våren hit också. Tänker lägga upp vårbilder bara för att jag vill ha vår så mycket just nu!.


Det var i mitten av mars och våren var redan påväg och det var riktigt varmt ute, 07.


Det var så varmt så man kunde ha t-shirt på sig ute! I mitten av mars eller så var det i början och ja, jag har gått upp i vikt sen dess, då var jag liten sen mina ätstörningar, sen gick jag upp lite igen och nu är jag nöjd som jag är helt enkelt, med lite tjockiskomplex.


April 07 och tussilagon dök upp.


Gullvik 07 och jag lekte i sanden då jag och min syster var där och fotade. Jag gillar min vår och höstjacka väldans mycket.


Mars 07,detta var en fin vårdag.


Sista april som spenderades på klippan.

Nu är denna gamjacka slängd som var förstor och hade fula fläckar på sig och nu får vi hoppas att solen och värmen dyker upp snart och att snön försvinner. Våren är lite seg i år, men den dyker nog upp snart! :).

Lilla Fröken

Tack vad kul att du tycker det!

2009-04-07    22:03:38    http://ellikaramelli.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

Jag vet faktiskt inte vart det ska ligga?! Det verkar inte ha öppnat ännu iaf.. Jag lovar att informera utförligt när det händer! ;)

2009-04-07    22:07:15    http://emmasays.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback