Utmaning

2009-04-25 | 12:38:08 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Jag blev utmanad utav http://eurotrash.blogg.se (Sassy)

Var kommer du ifrån? Örnsköldsvik
Heter? Lisa
Hur gammal är du? 18
Tycker du om någon just nu? Ja,fast jag vet inte, jag orkar inte med kärlek.
Jag samlar på? muggar och glas.
Har du sovit i din egna säng inatt?Ja
Har du sovit ensam inatt?Ja
Har du strumpor på dig nu? Nej
Hur svarar du i telefon? Hej det är lisa, hallå,tjaba
Vad ska du göra ikväll? Grilla eller vara hemma.
Vad ska du göra imorgon? Försöka att inte ha ångest, plugga, promenera.
Var vill du bo när du blir stor? I paris eller i göteborg, eller sthlm,eller skåne.
Vad vill du bli när du blir stor? Vet inte :(
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Laddar du ner musik och filmer från internet? Nepp
Bär du glasögon eller linser?Nepp
Har du piercing? I näsan
Öronen? ett i ena örat, hade i det andra också, men det blev infekterat.
Har du tatuering?
Vill du gifta dig? Nej, jag vet inte.
Vill du ha barn? Ja nån gång.
Solar du ofta? Nä, bara ibland på sommaren.
Är du bra på att laga mat? Jadå
Gillar du att dansa? Mjao på fest eller krogen så.
Vilken är din favoritglass? Åh så svårt! Ben och jerry, mjukglass med strössel, all slags kulglass osv.
Tror du på ett liv efter döden? Nä, det gör livet lite jobbigare att inte göra det faktiskt.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Mer kväll än morgon.
Vilken ögonfärg har du? Grönbrun
Vilka hårfärger har du haft? Eh, jag orkar inte räkna upp alla.
Är du beroende av något? Te
Har du kysst någon under den senaste veckan?Nej, det var snart en månad sen jag kysste nån sist.

Jag utmanar ingen, ni som känner för det får göra utmaningen.

AMANDA FALK

mysigt att grilla :)

solar inte ofta? din hy borde vara tacksam.. jag solar alldeles för mycket tyvärr!

2009-04-25    15:59:22    http://amandajosefine.blogg.se/
Michelle

oooooooh, göteborg! där vill jag också bo senare i mitt liv. det är så underbart där :'> älskar dialekten, när den inte är alltför extrem ^^



miss li måste ha varit bra asso :*

alltså, det är en lite mer tabubelagd verklighetsflykt :>



kram och hjärteri :)

2009-04-26    11:34:37    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback