Torsdag

2009-04-09 | 13:18:55 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Och nyss gick stolen sönder igen eller den blev konstig i alla fall. I dag regnar det och är kallt ute. Jag vaknade och var tröttast i hela världen, för jag sov dåligt inatt, så jag sket i skolan idag, sjukanmälde mig i alla fall. Det pinsamma är ju att jag ska till skolan och jag hoppas på att ingen lärare kommer att se mig, ska träffa en fin vän på avskedsfika halv fyra, innan hon åker till skottland till veckan och är där under påsklovet. Vet inte vad jag ska sysselsätta mig med när jag kommit intill stan bara, antar att bibblan stänger tidigt, då det är skärtorsdag heh.

Orkar inte göra mig snygg idag heller, känner för att gå i mina mjukisbyxor så jag funderar faktiskt på att göra det, man får ha sina fuldagar då man inte orkar göra sig i ordning. Men jag får se.

Fick i alla fall studentmössan idag och den satt bra och var fin, sen fick jag mina två böcker också :)


Hey dolly som en internetvän tyckte jag skulle läsa och norweigan wood som nio till fem sandra har rekommenderat i sin blogg.

Jag är inte på mitt bästa humör idag, men det kommer nog bli bättre.

Det blev en rätt fin dag ändå, tog en fika med carro, biskvi och laxklämma och en kopp te på UH, det var himla smaskens! Nu är jag hemma hos min syster och vi har nyss bakat muffins som jag hoppas blev mumsiga och snälla jag, var snäll och diskade :).


Jag och syster bakade goda muffins med björnbär och hallon i.
Glad påsk puss!

Lenita

norweigan wood är en av de bästa böckerna någonsin.

2009-04-09    15:36:19   
Linda

jag tänkte bara vara lite random och säga att "Hey Dolly" är en fantastisk bok (om du inte redan börjat läsa den). jag läste ut den på två dagar, och det kan vara en av de bästa böckerna jag läst.

2009-04-12    01:20:06    http://waitress.blogg.se/
frida

åh norweigan wood är så fin

2009-04-12    14:50:44    http://vardagsbrus.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback