Torsdag

2009-04-16 | 13:28:28 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Jag har gjort det tråkigaste som finns idag som jag gör varje dag, plockat i och ur diskmaskinen, ska diska lite sen. Snart ska jag ut på hundpromenad fast inte i solen, för det finns ingen sol idag, sämst!. När jag kommer in ska jag baka goda kakor, ni får receptet sen och bild ifall det blir lyckat! :) Ska nämligen prova på nått nytt idag. Det blev mumsigt, idag är en fin ledig dag med, nu ska jag gå och plugga monolog, läsa lite i norweigan wood kanske och senare ikväll ska jag se på g som i gemenskap :). Ska nog vara busig och äta ännu mer godis också, jag valde ju bara goda godisar i påsen så klart!

Kalle

va glad att du har diskmaskin, så slipepr du som jag, diska en jäkla massa hehe!

2009-04-16    18:12:52    http://elviskalmar.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback