Söndag+ söndagsbilder

2009-04-26 | 13:47:03 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Grillningen blev lyckad, fast korven blev kall och jag insåg att vegetarisk korv är det äckligaste som finns. Min ångest fanns där, men jag lät den inte komma in och hade en lyckad kväll+natt igår. Cyklade hem i det ljusa, sov ruset av mig.

Men det är söndag idag, söndagsseg,ångest, tankar, jag önskar jag kunde må bra bara vips sådär. Man tänker alldeles för mycket på framtiden. Jag önskar jag kunde leva lite mer i nuet.

Men jag ska klä på mig, göra frukost och sätta mig ute i solen en stund, den renar själen lite och gå en långpromenad idag med tror jag, eller en cykeltur. Det finns så mycket man borde göra men inte gör, men ibland måste man få vila upp sig lite också.

Jag ska ut med hunden och sen gå på min långpromenad ensam, det kan faktiskt vara skönt att gå själv ibland också. Sen ska jag försöka plugga lite och göra det bästa utav söndagen som är kvar.


Frukost ute på bron i solskenet, mums.


Fågelboet vårat.


Mumsig pizza till middag ifrån castello blev det idag,  mumma.


hjartesmil

fine lille du, eg vil berre pusta bort dei dumme angst-tankane dine og legga dei bort bort bort.



<3

2009-04-26    14:36:06    http://hjartesmil.blogg.no
Madeleine

sv:

tack så hemskt mycket!

ja det var det verkligen.



usch vad tråkigt. men du får spara pengar så att du kan åka ner!



jag har tyvärr inte sett "La vie en rose",

men jag vill så hemskt gärna. jag får försöka få tag på den.



min fredag var himla fin.

tack för förslagen, förresten!

2009-04-26    15:58:38    http://sisterdisco.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback