Shoppat

2009-04-02 | 18:51:23 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Medans jag väntade på min syster när hon promenerade intill stan efter jag slutat, så var jag inne på second hand där jag hittade två böcker, 10 kr styck inte illa pinkat. Johanna thydell är en bra författare! och inne på cubus kunde jag inte motstå dessa fina leggins. Tänkte egentligen inte köpa, men vad gör man. Skulle ändå ha köpt såna på internet någon gång ändå.


Mamma skjutsade hem oss sen och när hon hade skjutsat hem systeryster, så gick jag upp och hämtade mina sittkuddar som jag hade beställt från H&M, dom ska pryda mitt golv nu och idag fick jag ett paket till från tradera, innehållandes ögonskugga, som jag fick för 20 spänn som egentligen kostar 80-90 kronor, sjukt najs!

Erika

Vilka läckra strumpisar!

2009-04-02    21:16:42    http://morgondimma.blogg.se/
Ida

Coola strumpbyxor=)

2009-04-02    21:34:34    http://festizzz.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback