Sånt som jag saknar och sånt som gör mig glad

2009-04-23 | 15:55:55 | Direktlänk | Glädje | 1 Kommentarer
När jag har alldeles för mycket tankar som snurrar just nu, så tänker jag lägga upp lite glada och fina bilder, som får mig att le. Eller sånt jag vill ha just nu.


Umgås med lenita saknar jag, det skulle sitta fint, jag vill till göteborg nu! Du är finfin! och gör mig glad!


Fina Susanne saknar jag massor, men till sommaren får vi ses igen.  Då får jag titta på ditt lilla barn som har kommit ut då hihi!


Lundbergsfika med Isabelle är bland det bästa som finns, åh, vi måste ses när du kommer hem igen och har tid!


Finaste Carro, men vi lär antagligen ses snart igen :D.


Min blåa fina basker som är vilse i mitt hem eller nån annanstans :(.


Min fina vän tidda, som ligger på behandlingshem, och när hon åker till härnösand har jag aldrig tid att ses, men hoppas vi kan ses någon gång igen snart.


Umeåvistelse med carro är alltid trevligt.


festligheter i göteborg.


Lundbergsfika


Hörnsjön på sommaren,hösten,våren.


Sommaren och fota fina bilder, men snart är sommaren här igen!


Skeppsmalen, himla fint är det där.


Arvikafestivalen! Men snart så. Hej jag var lite bränd.


Picknick i hamnparken, gu så mys!


Gå barbent på sommaren och äta glass i hamnen, underbart.

Ge mig glädje glädje glädje nu, jag har alldeles för lite glädje. Men nu ska jag gå och fixa en present till min äldsta syster som fyller äldre tant i morgon, bara ett år kvar till 25 sen! Sen ska jag se på amelie.


Susanne

Åh, jag saknar dig med. Och du gör mig väldans glad. <3

Hade så gärna vela åka till Arvika med dig igen i år bara det inte var för att bebisen kommer den här sommaren.



Och jag ska försöka fixa en design som du beskriver. ^^

2009-04-23    16:34:58    http://ultrapid.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback