Såna där frågor

2009-04-10 | 22:49:33 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer

Du heter: Lisa Johanna Edlund.
Smeknamn: Majsen fast bara utav min syster.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Kommer inte på nått nu, jag sörjer till olika låtar.
Beroende av: Att baka haha.
Vad tror folk om dig? Det vet jag inte, dom som ser mig på stan lär tänka att jag är depp, bara går där och kollar ner i backen typ, eller dom som hör mig när jag sjunger, tänker väl att jag är en konstig typ, men jag får oftast höra att jag är rolig,snäll och blyg, och trevlig.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon har jag fått en heldel komplimanger för och mitt hår när det är najz.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag impar aldrig på nån
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: “Jag kan be om att få gå tidigare^^, vi ska ändå inte göra något viktigt, du kan smsa när du är här <3."
Var bor du?I Örnsköldsvik, 3,5 km utan för stan.
Trivs du där? Jadå
Äger du några Converse? Ett par trasiga gula.
Sprit, cider, vin eller öl? Vin.

Brukar du bli för full? Nejdå, jag blir bara lagom.

Vad har du för mobiloperatör? Halebop.
Är du allergisk mot något? Nepp, inte vad jag vet.
Hur svarar du i mobilen? Hej,tja, hej det är lisa.

Vem ringde du senast? Systeryster

Vad sa den du senast pratade med i telefon? Att hon städade balkongen
Antal timmar sömn i natt: TYP 10 TIMMAR, SHIT! Eller kanske 9.

Sov du ensam? Japp

Brukar du komma i tid? Oftast
När mår du bra? Fina vänner,god mat, fint väder, när jag köpt nått nytt som jag blir glad över, kramar
När blev du fotad senast? min syster igår, men jag tog bort den fula bilden.

Hur känner du dig nu? Bra förutom att jag vill ha mat.
Vanligaste färg på dina kläder? blått,rött,rosa, alla färger ju.

Vad tycker du om fötter? Dom är fötter.
Vad saknar du? kramar
Hade du en bra kväll igår? jadå!

Favoritdryck på morgonen? dricker sällan nått på morgonen, men vatten.
Rakar du benen? När jag känner för det.
När brukar du oftast gå och lägga dig? För sent.

Är du blyg? Lite.
Sysslar du med någon idrott? Nej, promenera är min idrott hehe.
Vill du hellre ha mejl än brev? Nej. Brev är fint.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nae.
Har du spytt offentligt? Japp vid hamnen 05, det var pinsamt. Hej jag är nervös spya var det.
Är du nöjd med ditt liv? Nej men jag jobbar på det.

Är du bortskämd? Nej.

Vad gör du i morgon? Bakar äppelkaka till farmor och farfar, åker bil, träffar farmor och farfar, äter god sallad hoppas jag.
Vad är det värsta du vet? äkta pälsar, våld, mobbing, jobbiga och dryga människor, dumma fördomar osv.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är helt olika..
Vad längtar du till? ARVIKA! <3
Har du bra vänner och äkta vänskap? Mjo.

Vad är det finaste du fått? Jag vet inte.
En speciell dag du minns? När jag åkte till arvika första gången, första dagen.

Hur gammal är du? 18
Du samlar på? glas,muggar och säkert nått mer.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen
Gillar du golf? HAHAHA, NEJ!

Vilken tid gick du upp idag? Typ halv tolv eller nått.

Har du sovit i din egen säng inatt? Nej i min systers soffa.
Har du strumpor på dig nu? japp
Är det okej att gråta? nej verkligen inte, jo,klart det är!
När grät du senast? I  veckan kanske, eller så var det förra veckan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa.
Bär du glasögon eller linser? Inget dera.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Verkligen inte!

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Olika.
Har du piercing? Jepp.
Vill du gifta dig? Nej, jag vet inte.
Vill du ha barn? Nej tack, eller kanske, jag vet inte, eller vore väl trevligt.
Solar du ofta? Nej

Är du bra på att laga mat? Mja, helt okej :).

Är du flygrädd? Oh ja...

Vad dricker du helst när du är törstig? Juice.
Vilken är din favoritglass? Kulglass :)
Tror du på ett liv efter döden? Nej. :(((((((((((((
Tycker du om sushi? Mja, helt okej.. 
Vad äter du helst när du ser på film? Godis eller chips!

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.
Har du tandläkarskräck? Nej, eller jo lite.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällis.

Vilken ögonfärg har du? Brun-Gröna
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja, har väl dom flesta?

Biter du på naglarna? Nä.
Hur ofta tränar/motionerar du? promenerar varje dag.

Senaste låt du hörde? I dag? Någon kent låt.


marie

jag ska också göra den ;)

2009-04-10    23:21:56    http://lillbrun.blogg.se/
z

wow den ska jag göra :)

2009-04-11    21:36:20    http://wordpress.zozan.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback