Onsdag

2009-04-15 | 18:40:41 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Solen har skinit hela dagen och jag har läst ut ännu en bok, jag lyckas bara köpa eller låna bra böcker minsann. Hey dolly var helt underbar och det fattas en tärning, ville jag aldrig sluta läsa, fortsatte bara hela tiden och boken jag lånade av carro var också himla bra. Nu ska jag börja läsa på norweigan wood och den kommer nog också vara himla bra :). Senare ikväll efter hundpromenad 2, blir det tre tv program som ska tittas på, onsdagar är såna, sedan ska jag nog se på en film, tv kväll deluxe idag. Annars har det vart en fin dag idag, åt mumiga pannkakor med bär till middag och imorgon ska jag baka gott matbröd eller kakor är dom mer som.  Jag har även vart duktig och dammsugat fyra rum idag. Sova länge gör man också på påsklovet, man ska passa på :).

Förut tänkte jag att jag skulle söka nån kurs på universitet, men nu har jag ångrat mig och söker till våren istället, för jag är så sjukt trött på att plugga nu, så jag skulle inte klara utav det tror jag. Jag hoppas på att jag får mitt sommarjobb+ att jag får fortsätta jobba där, då jag skrev i min ansökan att jag kunde göra det. Plugga hinner man med senare i livet också. När man har gått i skolan i hela livet, så blir man rätt less och kan ju vara bra ifall jag får jobbet så att säga vilket jag hoppas och får fortsätta, att jobba ett tag också :).

Puss.

emma

jag håller med dig. jag ska också ha paus i pluggandet nu, ska jobba minst ett år är det tänkt (:

2009-04-15    19:06:50    http://metrobloggen.se/Obscene
Lisa

svar: åhåh du gör mig så glad sötnos! tack för alla fina ord! klart jag kan bli din vän :] tihi.

2009-04-15    23:29:38    http://llisabs.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback