måndag

2009-04-06 | 12:39:56 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
jag sov himla bra inatt men jag är ändå trött idag. Först hade jag teaterlektion med edit och kom lite längre. Nu har vi anders och nu är det en annan i klassens tur att spela, vi har samma monolog, så jag ska egentligen läsa repliker på min monolog, har läst en massa och kan inte koncentrera mig alls, hoppas tiden går snabbt till nästa lektion, ett tag kvar tills jag börjar igen dock. På torsdag är det påsklov och det ska bli himla skönt. Hoppas solen dyker upp snart bara!

I dag måste jag plugga till ett prov som är i morgon, som jag ska klara och kanske se klart på Into the wild, som jag började se igår som är bra!

Eh, blev inte så mycket pluggande, tur att jag har håltimme i morgon så jag kan plugga då hemma lite till, idag har jag skrivit ett lenitabrev, tänkt på dig och sjungit för mig själv när jag promenerat, sett klart på bästaste into the wild och saknat. Nu läser jag bloggar och borde hopp i säng.
Puss.

Susanne

sv: Jag saknar dig med!

Och Into The Wild är superbra. :)

2009-04-06    15:52:25    http://ultrapid.blogg.se/
emma

så underbart. det låter roligt med teaterlektion? (:

2009-04-06    17:56:13    http://metrobloggen.se/Obscene
Erika

Det blis skönt med några dagar extra ledigt nu i påsk. Önskar att jag kunde ha påsklov också =)



2009-04-06    20:43:55    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback