Lördag

2009-04-18 | 22:10:15 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Softar hos Robert och är nykterist för kvällen. Har nyss tagit min tvättmaskinsoskuld hos robert hehehe, jag råkade söla ned min nya tröja med choklad, hej klantigt!
Blir mer bilder sen men hittade lite bilder på Roberts dator ifrån när jag var och shoppade i Umeå idag :).


Promenera


Promenera i från jula!


Glada


Till middag blev det skaldjurspizza mums!

Bilder tagna av: Robert


Solsken


Ett glatt par


pappa har handlat på jula.


Sen på kvällen drog jag till Robert, där de drack öl och krille drack whiskey, själv var jag nykter och trevlig och sömnig, ångrade att jag for dit sen, då jag hade kunnat lagt mig tidigt istället.


Öl och sen somna i soffan.



"rödvinspoeten"


Blev lite ben och jerry också.
Sen tog lördagen slut, vid 5 i morse då jag promenerade hem.

PUSS!

Malin

wie du är så söt :



svar; men åååh, jag blir så glad! och det är inte så svårt att sprida glädje när man får så otroligt fina kommentarer <3



Maia är finfinfin :
och det var finfinfint!



smooothies ja <3 jag tror att jag har bytt min besatthet av te till smooties ._.

2009-04-18    23:21:28    http://hallonte.blogg.se/
petra

jag har en likadan kjol :p haha.

2009-04-19    09:10:54   
Michelle

sv: tack så mycket :> hihi, ja, fisk är jättenyttigt ju.

tycker mycket om dina kläder på dessa bilder :'> gula converse äger. ^__^

2009-04-19    11:26:20    http://chokladstaty.blogg.se/
Encs

Fina bilder!

2009-04-19    13:50:48    http://encs.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback