Klara det

2009-04-28 | 12:44:53 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Jag är positivare idag, ska ringa min lärare ikväll och berätta hur jag ska göra. Orkar inte gå in på det här. Har som mål att ta mig upp igen och det ska jag göra.
Just nu sitter jag och ska börja på ett arbete som ska vara klart om ett ex antal veckor och ska göra klart ett annat arbete.
Jag  ska klara det, så är det bara.
Jag kommer klara det.
Det gäller bara att kämpa.
Ska dessutom få en tid hos en kurator, hoppas jag!, så jag har någon att prata med.
Jag ska bli bra igen.
Än fast allt känns hopplöst nu, så kommer allt bli bra.
För jag insåg att mina tankar som spelar ett spratt med mig, dom tycker fel, det är monstret som tycker så, det är inte jag, för jag vill klara det och det är inte länge kvar nu.
På torsdag ska jag vara uppe igen, då ska kriget ha slutat i huvudet, det är målet. Eller vore bäst om kriget slutat i morgon, men på torsdag ska det verkligen ha slutat, så jag kan börja igen.

TÄNK POSITIVT.
PROMENERA FÖR ATT SKINGRA TANKARNA.
DRICK GOTT TE
LÄS EN GOD BOK


Det är ingrediensen för att komma ur en deprission och en höjd med elaka tankar.
+ att man inte ska klanka på sig själv.
Jag ska bli frisk.

Michelle

vad fint :'>

2009-04-28    13:22:22    http://chokladstaty.blogg.se/
Anonym

Lycka till <3

2009-04-28    17:47:59   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback