Internetträff 9

2009-04-09 | 13:20:55 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Vi hade pratat i flera år och när jag ändå var i stockholm kunde vi ju ses, han ringde mig när jag rastade zaida och vi sågs en timme senare. Han var exakt likadan i verkligheten och vi pratade en himla massa, den lilla stunden vi sågs och han var trevlig och snäll. Vi sågs på arvika och sov med varandra och han tröstade mig när jag var ledsen, för sista natten på arvika 08 var jättejobbig. Han är en fin vän som jag tror jag kommer vara vän med i flera år till. Vi har ju ändå pratat sen jag gick i 1an på gymnasiet.

circus em

jag har frågestund i min blogg! fråga vad som helst vettja.



kärlek

2009-04-09    13:30:59    http://obstinate.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback