Internetträff 8

2009-04-08 | 13:06:29 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
När jag var nere i stockholm hos jonas passade jag på att träffa några i somras, första gången så träffade jag Alexander, vi sågs mitt inne i centrum, promenerade runt runt en massa, gick igenom gamla stan flera gånger, åt middag på max, jag bjöd honom. Sedan promenerade vi runt ett tag till och när vi skiljdes åt vid tunnelbanan så började vi kyssas haha. Sedan sågs vi på arvika igen och då var han mest bara full men lika trevlig ändå och vi pratar fortfarande och ska ses på arvikafestivalen i sommar igen.

emma

tack för det. klänningen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig dock. jag tycker det är roligt att läsa om dina träffar (:

2009-04-08    13:07:54    http://metrobloggen.se/Obscene


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback