Internetträff 6

2009-04-03 | 08:58:38 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Vi hade pratat sen i juni och sågs i juli, vi kom överens himla bra och hade jätteroligt tilsammans. Anne hette hon. Sen sågs vi på urkult 07 också, men då tyckte jag hon var efterhängsen och allmänt jobbig än fast hon var trevlig också.

Sen insåg jag att hon var alldeles för fjortis för min del och konstig. Så jag bröt upp kontakten med henne.

Som ni märker, så många som jag träffat har jag brutit upp kontakten med, men hittils till internetträff nummer 6, har ju alla träffar gått bra. Jag säger så här man skall våga. Hon kom och hälsade på mig denna gång och var med mig tills dagen innan jag skulle åka på arvika. Men som sagt på urkult insåg jag vad det var för person. Vi hittade också på en massa saker, såg på film och gick i staden, var uppe alldeles för länge och skrattade tills vi började gråta.

Madeleine

sv:

ja, den är typ finast av alla.

en av de finaste kärlekssångerna som finns.

tack så mycket, jag är nöjd!

detsamma.

2009-04-03    21:39:31    http://sisterdisco.blogg.se/
georgia

lugnt :)

vad gör du idag då, de så underbart väder :D

2009-04-04    14:43:02    http://georgiias.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback