Internetträff 13

2009-04-14 | 20:27:51 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Vi hade pratat i några månader och skulle egentligen ses på mitt jullov, men hon kunde inte då så det gick inte så bra, så vi sågs i februari, jag tog tåget dit och hela resan gick finemang, när jag kom fram ringde jag henne och sedan promenerade jag lite så såg jag henne. Hon var finare i verkligheten och jag tog min spårvagns oskuld, det är göteborg vi pratar om nu. När vi stod och väntade på spårvagnen var det roliga personer som sjöng eller vad dom gjorde haha. Sen när vi kom fram frågade hon ifall jag var hungrig, så vi fikade lite mackor och gott. Fast senare började jag må illa och spydde fem gånger på raken och började skaka. Men som tur var dagen efter så mådde jag bra igen. Vi åt havregrynsgröt och tog oss intill staden och shoppade lite, göteborg är mysigt kände jag direkt och sen på kvällen såg vi på en jättebra film, bonnie & clyde och sedan umgicks vi med den som hon bor hos och hennes pojkvän tills ett tag på kvällen.

Lenita är en jättefin person och denna träff blev hur lyckad som helst, i början av februari i år, jag vill åka dit fler gånger och träffa henne, synd att det ska vara så dyrt bara och hon är en jättefin vän och vi brukar brevväxla och det är det finaste jag vet att få brev, läsa det och sedan svara på det. Hon och jag kom jättebra överens och hade alltid någonting att säga varandra och allting var superfint. Synd att tiden gick så snabbt när jag var där bara.

Umma

Hur många av dina dejter har blivit något fiiint och vackert av? :)

2009-04-14    21:58:30    http://umma.blogg.se/
Lenita

du är fin och jag saknar dig <3

2009-04-15    11:55:14   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback