-

2009-04-22 | 11:16:45 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Bristningsgräns.
Oro.
Tankar.

Vad är meningen med livet?
Vad har jag för funktion? Det gäller att komma på den själv.

Nu ska jag försöka så gott det går, så långt det går. Lycka till .

Jag ska ta mig ur det här, ta mig upp på toppen och visa att jag är stark, ja, det ska jag. Hjälp kommer jag nog behöva, men det kan ju vara bra att prata med någon också, hoppas finaste carro vill umgås i morgon. I kväll ska jag ta en långpromenad minnsann tror jag.

Ska se framåt och inte bakåt.

Den där långpromenaden var behövande! Ska ta långpromenader åtminstone några gånger i veckan från och med nu!

Lenita

i wish i could eat your cancer when you turn black

2009-04-22    14:36:47   
Malin

du kommer ta dig till toppen, lisa! och jag ska stå där uppe MED dig <3

2009-04-22    22:28:36    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback