Torsdag

2008-10-16 | 13:39:52 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
  • Vaknade upp och kände att allt var värdelöst
  • Pallade inte gå till skolan,ringde och sjukanmälde mig.
  • Tänker på dig för mycket, men snart blir iaf tankar en verklighet
  • Provade inte studentmössan, så när ska jag göra det då? Osmart,utav mig att missa det.
  • Har vart utan fisk i 2 veckor och jag ska hålla det länge, men borde äta mer som man ska äta istället för fisk,nötter,advokado osv.
  • Hade lovat mig själv att vara med på badet,så sämst dag helt enkelt
  • Jag vill besöka paris eller något annat coolt
  • Jag fryser så jag nästan skakar, ska nog bädda ned mig i soffan med te och film.
  • Jag grinar nästan,idag är en känslig dag, jag vet inte varför.
  • Men nu är allt bättre, för jag fick en fin kommentar på bdb av finaste.

Så vad ska jag göra mer idag?

  • Nu ska jag beställa biljett till sthlm och tågbiljett till katrineholm
  • Göra våffelsmet
  • Promenera med hunden
  • Packa litegrann.
  • Se på en film (kanske)
  • Se på tv lite kanske?
  • Läsa ut boken ikväll? Läsa i den som varje kväll i alla fall
  • Göra säkert något mer också, som jag inte komemr på nu.

Men imorgon ska jag till Härnösand och besöka Tidda på kalas <3 Fryser som fan gör jag med. Lyssnar på Håkan och vill grina, sen när blev jag sån? Läser bästa boken just nu iaf lyckans hjul, imorgon ska jag ta med mig djurensrätt propaganda och sätta upp affischer och massa sånt där. Ska ta en långpromenad sedan tror jag iaf med hunden.

Jag ska få pengar av mamma, jag blir lycklig,iofs var de skyldig mig pengar och skulle bjuda på resan till Tidda,men iaf, jag blir lycklig. I morgon hoppas jag på att jag får mitt bankkort!!!

PUSS




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback