Tisdag

2008-10-07 | 18:07:19 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Slapp dag som vanligt. Lunch på Lundbergs en macka. Bytt kläderna mot finfina kläder. Imorgon kanske ska jag köpa finfina shorts ifall de verkligen bara kostar 99 kr. Köpa fina saker på Röda korset åtminstone en väska. Älskar när man fyndar där, så himla sjukt billigt!

I dag lagade jag faktiskt mat,det är rätt ovanligt att jag gör det. Det blev en gryta med morötter,banan,paprika och qournbitar med lite kryddor och kokosmjölk med ris till och vitlöksbaugette,rekommenderas, rågott blev det :).

Jag ska nog se på en film ikväll och idag har jag ingen ångest,det är underbart. I morgon ska jag skaffa internetbanken kanske, känns massa brais. Så enkelt och lätt.

PUSS!:*




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback