Söndag

2008-10-12 | 14:42:54 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Vad har jag gjort hittils idag?

Sovit för länge,men man ska ta sovmorgon på helgen!, dammsugit flera rum, tagit bort ur sängen, ska renbädda sedan. Så sjukt mysigt att sova med renbäddad säng och vara nyduschad samtidigt. Jag längtar efter dig och tänker på dig, snart ska mina tankar bli en verklighet?

Jag använde oliv ansiktsvatten och dagcreme idag, den var bra, den ska jag använda mer,huden blir mjuk och len, jag tipsar willys egna!:D

Inatt drömde jag att jag skulle föda ut ett barn, så nu vill jag ännu mer inte ha barn på lång,lång tid. I dag ska jag renbädda, åka på teater kl 19, dubbelföreställning, heliga familjen och djävla karl, det blir säkert bra,bra,bra! :D.

Detta är en fin dag, snart ska jag intill stan med pappa igen, för han skulle kolla på nån dress typ, sen så är jag så himla snäll så jag ska hjälpa han med att slänga bort skräp

PUSSPUSS.


xFlarex

Oj, det var inte dåligt! :)

Hittills har jag inte gjort nånting alls...

Just nu är jag lite sugen på att gå en promenad i det fina höstvädret, men vill nog egentligen lägga mig på sängen och sova en stund (till). Men hade jag nån lövskog att tala om i närheten av där jag bor så hade det nog svängt över till det istället (har bara en liten dunge på en kulle, och den är ganska osmidig att gå igenom). Fast det bästa vore om jag glida runt på en promenad OCH sova samtidigt! :P



Kul att du tar chansen att umgås med din pappa! Bra pappor är så jäkla bra! Jag tror jag har världens bästa... :">



Hoppas att du får en fortsatt härlig dag och kväll! Kram! :)

2008-10-12    15:11:54   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback