Regn

2008-10-09 | 12:08:57 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Vaknade i morse och ville verkligen inte, kunde inte peppa upp mig heller, så jävla kasst, kunde jag göra cooper kunde jag väl vara med på orienteringsfriluftsdag? Nej, ni hör ju hur kul det låter,verkligen... Dessutom skulle den vara om det ösregnade också,hur tänker de egentligen?

Så jag somnade om och drömde massa konstiga drömmar. Usch,jag bara drömmer hemskt eller konstigt nuförtiden. Vaknade flera gånger inatt också, det sög. 

Ska väl bara slappa och känna mig dålig idag,vilket jag redan gör och min mens kommer  snart också. Jag hatar mens, tur att det bara är några dagar i månaden, usch. Drygt att den ska vara så oregelbunden bara, drygt att mens finns överhuvudtaget.

Jag hatar dagar då man vaknar upp och allt känns pang och pannkaka dåligt. Jag orkar inte ens äta frukost men ska ta mig en kopp te och franska snart. 

Hoppas ni får en fin dag iaf, Puss.


panda

du får komma till mig när du vill :*

2008-10-09    19:42:58    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback