Måndag

2008-10-13 | 19:14:49 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

La mig alldeles för sent inatt så jag är sjukligt tröttis. Teatrade idag och det gick finfint. Umgicks med Sanna det var finfint med, känner inte henne så bra så vi får bara lära känna varann bättre.

Dagens jobbiga: Mitt bankkort har fått spunk, måste dra till banken och kirra det

Dagens dumma:jag tog bussen hem :(

Dagens goda: Fruktsallad och en brownie på Lunkan

 Dagens tröttaste:Jag

Dagens sötaste:Ligga,hihi

Dagens bästa: Fligge har avslutat sitt konto på helgon så jag slipper skriva till henne på kalles begäran

Dagens mysiga: Jag är bjuden på kalas på fredag, måste bara fylla på mobilen sen så vill jag dra dit, hoppas det börjar vettig tid bara så jag hinner

Dagens irriterande: bajspåsen hade gått sönder,så jag kunde inte ta upp hundens bajs,men det var ju inte mitt i vägen iaf.

Dagens fina: Jag åååhade åt en serie jag såg på nyss, stackars mannen han sökte på kärlek på google och blev medlem på en sida, stackarn,hoppas han hittar nån i nästa program då :D

Snart är det HÖSTLOV! Ska bli sjukt skönt.

I kväll slappar jag bara för det behöver jag, är tröttis, snart ska jag rasta hunden.

Tråkigt inlägg javisst. Pusspuss




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback