Fixat

2008-10-17 | 09:26:16 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Fredag nu är allting fixat,fyllt på mobilen,beställt tågbiljett, nu är det bara att åka om en vecka och en dag! I dag drar jag till Härnösand och det kommer bli finfint. Måste bara packa klart när jag kommer hem och göra mig kalasfin. Lämna tillbaka en film,hämta ut biljetter iaf en utav dom.  Köpa en present till Tiddatjejen!

Jag är hungrig och har snart svenska,tråkigt,tråkigt. :> Har lunch sen och sen teater. Sen är det äntligen helg igen! Alltid lika skönt med helg och fredagar. Det är kallt ute idag,det suger sig lite.
Jag hoppas jag har fått mitt bankkort idag också fast spelar ingen roll,för jag klarar mig ändå.

Puss ha en fin dag alla

-

Nu drar jag till HÄR NÖS AND

PUSSPUSS!




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback